Mikko Savelius Puheenvuoro kerrallaan parempaa Suomea rakentamassa

Kaikki blogit puheenaiheesta Maabrändi

Saara Aalto toi Suomelle näkyvyyttä 150 miljoonalla eurolla

Finaalipölyn laskeuduttua ja vuoden viimeisten päivien ollessa jo käsillä voidaan todeta, että vuoden 2016 merkittävin henkilö Suomi-brändin rakentamisessa oli Saara Aalto. Itse asiassa Aalto saattaa olla jopa merkittävin henkilö sitten 10 vuoden takaisten Conan O’Brienin Suomi-juttujen.

Seuraavat mediatietokannastamme lasketut tunnusluvut havainnollistavat Aallon ja Suomen saamaa näkyvyyttä.

Viimeisen kolmen kuukauden aikana Aalto ansaitsi medianäkyvyyttä 150M€ edestä. Tämän voi suhteuttaa esimerkiksi siihen, että Visit Finlandin vuosibudjetti on noin 10M€.

Toimituksen poiminnat

Julkaise syötteitä